Спеціальність: «186 Видавництво та поліграфія» Спеціалізація: «Комп’ютерна обробка текстової, графічної та образної інформації»

Актуальність здобуття спеціальності

Результатом роботи видавничо-поліграфічних підприємств, мультимедійних видавництв, Web-студій та студій дизайну є рекламні проспекти та буклети, барвиста зовнішня реклама, сайти, електронні підручники, захоплюючі книги і стильні журнали, зручні календарі і яскраве пакування товарів. У подібній продукції мають потребу усі: товаровиробники і банки, державні установи і навчальні заклади, магазини і т.д. Саме тому на ринку праці висококваліфіковані фахівці видавничо-поліграфічної справи користуються підвищеним попитом.

Особливості навчального процесу

Студенти детально вивчають інженерно-технічне забезпечення виробництва, системи підготовки та виготовлення поліграфічної продукції, електронних видань і реклами (технічні засоби обробки, відображення і виводу тексту і зображень, вимірювальну техніку, спеціалізовані програмні засоби: текстові та графічні редактори, програми верстки та ін.), технічне і технологічне обслуговування поліграфічного устаткування, технології цифрового оброблення інформації із застосуванням сучасних апаратно- програмних засобів, проектування і розробка дизайну і оригінал-макетів друкованих та електронних видань. Серед друкованих видань – книги, газети, журнали, рекламні продукти, етикетки, упаковки; серед електронних – електронні книги, рекламні комплекси для публікації на телебаченні і в Інтернеті, інтерактивні мультимедійні видання для публікації на цифрових носіях і мобільних пристроях.

База проходження практики та набуття професійних навичок

Виробнича технологічна та переддипломна практики орієнтовані на закріплення теоретичних знань на базах підприємств різних форм власності: Редакційно-видавничий відділ НАУ, ТОВ «Анна-Флекс», ТОВ «Бліц- інформ» та інших.

Огляд ринку праці та можливості працевлаштування

Фахівець з видавництва та поліграфії може працювати у видавництвах, поліграфічних підприємствах, друкарнях, рекламних відділах підприємств, маркетингових і торгівельних фірмах, видавничо-поліграфічних комплексах, рекламних агенціях, інших виробничих об’єднаннях з виготовлення друкованих, електронних, мультимедійних та комбінованих видань, маючи можливість працевлаштування на посади дизайнера рекламної та сувенірної продукції, графічного дизайнера книжкових та журнальних видань, художнього конструктора пакувальної та етикетної продукції, художнього та технічного редактора у видавництвах, ілюстратора, технолога, менеджера видавничої справи.